Pozycjonowanie stron - gwarancja sukcesu

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony a także wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Aby jednakże dana witryna internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być świetnie zoptymalizowana pod kątem SEO i spełniać wszystkie podstawowe wymagania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi trzeba się liczyć, jeżeli już pragnie się dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1szy raz w lutym 2011 roku i od teraz para się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei para się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat rozważa linki strony. Jeśli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeżeli już dosłownie przeciwnie i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Podmiany Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w stosunku do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dopasować dokładnie taki sam do niego wynik. Pierwszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, o ile chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też wprost na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm koncentruje się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być głównie zrobione w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Warto zobaczyć: http://www.totalbeauty.com/community/members/karlenoavca73. Czemu warto interesować się SEO?